Hold din fest i en af byens ældste kældre




Book spisestuen eller kælderen
Vi har både vores hyggelige kælder med op til 40 pladser og vores ”spisestue” med op til 20 pladser.
Kælderen er fyldt med historie. Der har oprindeligt været tappet øl dengang der var bryggeri. Nu kan du holde din fest under det vælvede loft. Der er en lille bar i kælderen med mulighed for fadøl ad libitum. I kælderen findes også toiletter, samt dør ud til baggården. Er vejret godt er baggården et hyggeligt sted at byde gæsterne velkommen med velkomstdrink.
Har du specielle ønsker til menu, så kontakt os for en snak.
Selskabspakker
Lille selskabspakke
5 timer min 12 personer
Velkomstdrink
Vores 3 retters selskabsmenu eller frokostbuffet
Udvalgte vine, sodavand, pilsner og Classic fadøl, postevand under middagen
Kaffe & the
750,- pr. pers.
Mellem selskabspakke
7 timer min. 12 personer
Velkomstdrink
Vores 3 retters selskabsmenu eller frokostbuffet
Udvalgte vine, sodavand, pilsner og Classic fadøl, postevand under middagen
Kaffe & the med hjemmelavet småkager
Bar ned øl, vand og vin efter middagen
1125,- pr. pers.
Stor selskabspakke
7 timer min 12 personer
Velkomstdrink
Vores 3 retters selskabsmenu eller frokostbuffet
Udvalgte vine, sodavand, pilsner og Classic fadøl, postevand under middagen
Kaffe & the med hjemmelavet småkager & udvalgte avec
Bar med øl, vand, vin & 3 almindelige drinks efter middagen
1450,- pr. pers.
Selskabsmenuer
3 retter – 485 kr.
Vælg én forret, én hovedret og én dessert – til hele selskabet
Forretter:
* Kold røget laks med rygeostcreme, radise crudité & urter
* Tunmousse med urtecreme, håndpillet rejer & friske urter
* Cremet jordskokkesuppe med stegte tigerrejer, jordskokkechips og grøn olie
*Klassisk rejecocktail med brød & smør
Hovedretter:
* Grillet kyllinge med hvide kartofler, sauce, rabarberkompot og agurkesalat
* Gammeldags oksesteg med hvide kartofler, bønner, tyttebær, glaserede perleløg og skysauce
* Rosa stegt culotte/cuvette med råstegte kartofler, stegt grønt og mild pebersauce.
Ønskes mørbrad kan det tilkøbes for + 50 kr.
Ønskes bearnaisesauce kan det tilkøbes for +35 kr.
* stegt kulmule på bund af kartoffel/træffelkompot. Hertil citroncreme og brændte porrer.
Dessert:
* Koldskålscheescake med sorbet og mynte
* Chokolademousse med mandelknas, flødeskum og karameliseret appelsin
* Rabarbertrifli med råcreme, syltet rabarber og flødeskum
Frokost Buffet
Valgmulighed 1.
2 slags sild med kapers og løg
Æg og rejer med citron og friske urter
Røget laks med rygeostcreme og radise croudité
Lune mørbradbøffer med bløde løg og skysovs
Lun leverpostej med sprød bacon og hjemmelavede rødbeder
2 slags ost med kiks
395 kr. pr. person
Valgmulighed 2.
2 slags sild m. kapers og løg
Æg og rejer med citron og friske urter
Fiskefilet med hjemmelavet remoulade og citron
Lune mørbradbøffer med bløde løg og skysovs
Roastbeef med hjemmelavet remoulade og ristet løg
Lun leverpostej med sprød bacon og hjemmelavede rødbeder
Hønsesalat med sprød bacon
2 slags ost med kiks
455 kr. pr. person
Natmad
Hotdogs med brød og tilbehør
145,- pr. pers
Pølse- ostebord
Rullepølse, saltkød, leverpostej, spegepølse, italiensk salat og sky, 2 slags ost med druer. Brød og smør.
125,- pr. pers.
Flæskestegssandwich
165,- pr. pers
Ved minimum 12 voksne gæster, er pris for børn op til 12 år, halvpris.
Der dækkes op med hvide servietter, lys, og små vaser. I spisestue er der hvide duge. I kælder er det træborde. Ønskes hvide duge i kælder er pris 75 kr. pr. bord.
Ønskes anden farve servietter, pynt, blomster kan det medbringes. Aftal det på forhånd. I kan ankomme 1 time før efter aftale for oppyntning. Evt. bordkort kan afleveres dagen før.
Konfetti, glimmer o.lign. er ikke tillladt. Medfører rengøringstillæg på 1000 kr.

Brunch buffet
Brød & smør
2 slags pålæg.
Yoghurt med hjemme lavet mysli og friske bær.
Kold røget laks
Frisk frugt
Røræg & Bacon.
Brunchpølser med ketchup.
Hjemmelavet pandekager med sirup
2 slags ost
2 slags juice
Kaffe og the
315 kr pr. person

RESERVATION af et selskab (12+) foregår enten:
– ved at udfylde kontaktformularen HER
– sende en mail til info@restaurantbryggergaarden.dk
– over telefon: 46350103 (se nedenfor omkring de bedste tidspunkter at ringe på)
– eller ved at møde fysisk op i restauranten
For at sikre, at vi har bedst mulig tid til at snakke om jeres ønsker til jeres selskab, så ring gerne på forhånd og aftal tidspunkt for et møde. Hvis I blot kigger ind, så har vi bedst tid søndag til torsdag kl. 11, eller mellem 15-16.30. Det vil også være de bedste tidspunkter at ringe på, da det er tjenerne som har travlt med gæsterne, som også besvarer telefonen.
ANTAL
Vi har plads til 40 personer i vores hyggelige kælder. Bliver i 12 personer eller flere, skal menuen forudbestilles, og der er mulighed for vores selskabsmenuer. Er i under 12 skal maden forudbestilles ud fra vores á la carte-kort.
VARIGHED
Det aftales individuelt.
BORDPLAN, BORDKORT & PYNT
Har i bordkort/bordplan, bedes denne leveres dagen før. Har I særlig pynt/dekorationer mm. til bordene, bedes I selv møde op før selskabet ankommer og arrangere dette. I kan komme ½ time før jeres gæster. Vi dækker selvfølgelig bordet pænt op for jer med vores servietter og små blomstervaser eller med grene og blomster.
LOKALELEJE
Det koster ingenting at leje kælderen, såfremt I er 20 mennesker eller derover. Er I minimum 20 personer kan vi også love Jer at I får kælderen for Jer selv. Bliver I færre end 20 personer kan vi IKKE love Jer at I får kælderen, men kan tilbyde jer vores “spisestue”.
Hvis I bliver færre end 20 voksne, og ønsker kælderen, koster det DKK 5000. I perioden med julefrokost, koster det DKK 8000. Bliver I færre end 12 voksne, koster det DKK 6000. I perioden med julefrokost koster det DKK 10.000.
Hvis I bliver færre end 12 voksne, og ønsker “spisestuen” for jer selv, koster det DKK 2500. I perioden med julefrokost, koster det DKK 6.000.
ALLERGIKERE
Vi tager hensyn til alle former for allergi; vi skal bare helst vide det på forhånd!
ÆNDRINGER I ANTAL – VIGTIGT!
Får I afbud, vil vi MEGET gerne vide det! HURTIGST MULIGT. Også selvom det kun er én enkelt der har meldt fra. Ring eller skriv altid, hvis der er ændringer i antal. Vi skal have information angående endeligt antal 7 DAGE FØR jeres reservation.
DEPOSITUM
I forbindelse med bestilling af arrangementet indbetales et depositum. Dette beløb modregnes selvfølgelig ved endelig afregning.
BETALING
Afregning sker netto kontant med kontanter eller betalingskort efter arrangementet, medmindre andet er aftalt.
DELTAGERANTAL
Ved et aftalt antal minimums deltagere betales altid for dette antal deltagere med mindre andet er aftalt skriftligt. Antallet af deltagere kan reduceres pr. mail senest 7 dage før arrangementets afholdelse. I december dog senest 14 dage før.
“DET MED SMÅT”
Antallet af deltagere kan reduceres ved at sende en mail til os hurtigst muligt, dog senest 7 dage før jeres reservation.
Aflysning af arrangementet kan ske til følgende procent af depositummet:
- Annullering 30 dagen før datoen for arrangementet betales 0%.’
- Annullering 14-30 dage før datoen for arrangementet betales 20 %.
- Annullering 7-14 dage før datoen for arrangementet betales 50 %.
- Annullering 2-7 dage før datoen betales 100 %.
- Annullering 0-2 dage før datoen betales 100 % af madens pris.
Justering af deltagerantal med 50 % eller mere opkræves efter sammen satser som ovenfor de afbestilte kuverter.
Betaling for selskaber foregår i restauranten ved arrangementets afslutning, medmindre andet er aftalt på forhånd.
Vigtigt:
En forudsætning for, at vi kan tilberede nedenstående menuer er, at alle deltagere vælger samme menu. Det vil sige at alle skal vælge samme forret, samme hovedret og samme dessert. Der kan således ikke “plukkes” enkelte retter fra menuerne. Vi efterkommer selvfølgelig efterspørgsler fra vegetarer og allergikerer.
Menuerne skal bestilles senest 5 dage i forvejen og til minimum 12 gæster.
Galleri




